Hej förlåt med jättedålig uppdatering

Hej bloggare förlåt för en dålig uppdatering jag har inte vart hemma jag ar vart hos min faster och sen så har jag vart tvungen att plugga hela veckan...`!! Men en då jag har varit hos angelica vi va på en femkamp och hade...
GOCART.
OCH SÅ HADE VI EN LOKAL MED MASSA OLIKA TV SPEL TYP SKIDOR ÄÄ OCH MASSA MÄTNINGAR HUR STARK MAN VAR.... JAG OCH ANGELICA HADE SUMO BROTTNING DET VAR FETT KUL FÖR NÄR MAN RAMLA SÅ KOM MAN INTE UPP MED DRÄKTERNA AHAHA DET VAR FET KUL 
HEJ DÅ




                                SKRIVER MERA SEN I KVÄLL PUSS BBY´S
// ANDREA


Kommentarer
Postat av: sara <3

fett dålig blogg // sara ps: hata mig inte nu :P

2010-02-03 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0